Sider

onsdag den 4. juli 2012

New In

I går var jeg med min mor og storebror i byen og jeg fik brugt lidt flere penge end beregnet, men det gør nu egentlig ikke noget.
De her sandaler fandt jeg i H&M til 99,-. De er virkelig lækre og mine fødder nyder godt af al den dejlige sol der er lige i tiden.
Jeg kan virkelig godt lide ruskindslooket og så de to kvaster der er på hver.
Jeg er helt sikker på at jeg kommer til at bruge dem alle solskinds dagene i sommerferien.
Sandalerne matcher også et jeans jeg fik for et på måneder siden så jeg vil også kunne bruge dem til
 dem. Lææææækkert...






De her Stilletter fandt jeg i Zjoos til 100,-(!?) sat ned fra 600,-! De er i ruskind og der er guldfarvet nitter på snuden.
De er fra  B&Co og er 12,5 cm høje.
                                                      De bliver helt klart et hit til årets                                                        fester osv.
                                                     Glæder mig til at bruge dem!




Jeg fandt også de her 2 neglelakker fra Depend. Den ene er gul og den anden er Turkisgrøn. Den er virkelig flot den turkisgrønne. De kostede 24,95,- i Matas og lige i øjeblikket har det SÅ meget udsalg!
                                                                                   

Derudover er jeg lige kommet hjem fra IKEA. Er virkelig træt....(Zzz) men det er en dejlig følelse at der er sommerferie og der ingen lektier er at bekymre sig om:)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar